UPDATE

Förlåt för oerhört dålig uppdatering, men har inte haft mycket tid över till bloggen i helgen! Har i vilket fall haft en grymt bra helg, hoppas ni också har haft det. 
    I Fredags gick jag, Linnea, Elin, Julia och Fanny ner till Chic nails där vi fixade våra fötter och naglar, jag fixade inte naglarna då jag alltid ångrar mig efteråt... vet inte varför, älskar det ju, men känner mig så äcklig med sånna långa och klumpiga naglar haha. På kvällen kollade jag, titti och Fanny på skräckfilm, fast jag kolla typ tio minuter innan jag somna! Gjorde sviiiiiiingoda bananchips, lägger upp bild på det en annan gång och hur man går tillväga, för det måste ni verkligen göra!!
     Igår satte jag och Linnea oss på Starbucks på Melrose Ave. haha enda stället vi kan plugga, då det är kaos som vanligt i vår lilla lägenhet!! Efter det gick vi tillbaka till komplexet där de var pooolparty haha, nä men de som jobbar på komplexet hade gjort i ordning lite mat (äckligaste jag seriöst ätit...pappa den var nästan på samma nivå som tacostället....) och dricka.
 
Senare på kvällen gick jag, titti och Fanny och satte oss på Planet Dailes och drack lite vin för att sedan gå vidare till LURE, igår hade vi verkligen sjukt kul! Eftersom det stänger klockan 2 är de oftast efterfester och vi skulle åka med några kompisar vi känner. Vi åkte så sjukt högt upp i bergen och husen blev bara finare och finare desto längre upp vi kom! Men när vi kom fram så var det poliser och helikoptrar där för de hade varit alldeles för mycket folk. Vakter sa åt alla att gå, men ingen gick, tillslut tog de en slang och sprutade vatten på alla, haha! 
 




Utsikten från huset!




Och slutligen idag när jag vakna så gick jag och Linnea vår vardagliga runda på 3rd street till beverly center och upp till melrose Ave, köpte en smoothie, gick på marknaden där jag fick köpt mig en liten väska som jag behövt hur länge som helst nu! Bild kommer senare. 


Vår supergoda lunch från Melrose. 


 
Så, det blev ett väldigt tråkigt inlägg, men skulle bara uppdatera lite vad som hänt, nu måste jag gå och plugga! Allt är lite kaos just nu, mycket plugg, räkningar som ska betalas (vuxenpoäng) och mat som ska inhandlas!!
Skriver mer när jag inte är lika stressad.
 
PUSS
Kalifornien | |
#1 - - Pappi:

Det var inget tråkigt inlägg!
Vi gillar ju att höra om de vardagliga sakerna :)
Haha... Trodde inte det gick att göra sämre mat än taco stället!!!
Love u
Puss Pappi

Upp