Torsdagen

Alltså jag hatar att jag alltid glömmer av att ta bilder när jag går ut... I vilket fall så var vi ute på klubben Lure igår! Det är så mycket roligare att gå ut här i LA än vad det är att gå ut i Göteborg. Haha när vi kom hem gjorde vi ännu en sats med cocosbollar, vi var bara tvugna! 

Igår hade jag även mitt första quiz i marknadsföringsklassen... Vet inte riktigt hur de gick, hade lite svårt att förstå meningen i vissa frågor... Efter Quizet åkte jag och Anton, en kille i min klass, till 3rd street promenade och åkt american breakfast! Haha asså det var så himla mycket mat så kunde inte äta förs än på kvällen sen! 

Sen pluggade jag faktiskt hela tiden innan vi gick ut, känner mig riktigt duktig. Alltså min engelska lärare är så jobbig, hon ger oss miljaaaaarder läxor...

Nä nu ska jag upp så jag kan hitta på något roligt denna dag! 



Kalifornien | |
Upp