Monday

Hejhej bloggen! Mina måndag och onsdagar är verkligen sjukt långa... Jag vet inte ens varför jag gör ett blogginlägg nu, jag borde sova! Konstigt nog är jag pigg och klockan är 01.00 här i LA... Som vanligt gick jag och Fanny upp 5.45 och tog bussen till skolan, hade tre lektioner innan lunch, vilka var sport psychology, English & photography. Därefter fick jag i mig lite lunch innan det var dags för att sätta igång med Fitness Lab! Det var faktiskt den första riktiga gången idag med den klassen. Efter den klassen har jag ju stannat i skolan de andra gångerna men nu åkte jag faktiskt hem emellan det och cheerleading kursen för att få sova en 20 min och äta! Sen var de bara o ta bussen tillbaka och nu är jag äntligen hemma, och nu efter detta tråkiga inlägg blev jag faktiskt väldigt trött! Så god natt/ godmorgon på er önskar jag o min babe! Ha en bra tisdag ❤ 

Kalifornien | |
#1 - - Pappa:

Är inte det Filippas babe? ;)
Puss

Svar: tror inte de... ;)
Jennifer Dise

#2 - - Filippa:

Håller med Pappi ;)))

Upp