Mästerkocken!

 
Kolla in, har ju blivit rena rama kocken nu! Bestämde mig för att jag ska börja laga ordentlig mat, så att det inte bara blir att man tar en skål fil med müsli varje gång man är hungrig! Så nu har jag ätit lax några dagar med sallad som har varit såååå gott, sen har jag även gjort kalkon och lite annat! Åååh har börjar dricka varmt vatten med en citronskiva i, det är svingott tycker jag och även väldigt bra vad jag har hört, så det kan jag rekommendera! 
 
Jag är så grymt trött nu de här dagarna när jag går i skolan, så blir inte så mycket engagemang i mina inlägg... Igår var jag och Fanny hemma efter halv ett, jag somnade som en stock och gick upp 7.15 på morgonen igen för att ta mig till skolan. Idag när jag kom hem efter skolan slängde jag mig på sängen och sov i 2,5 timmar! Men NU, nu har jag helg! ÄNTLIGEN! Trevlig fredag till er där hemma! 
 
PS. Mammi, pappi & pippis, saknar er massor ! 
Kalifornien | |
#1 - - Mammi:

Ser jättegott ut gumman! Duktig du är! Jag saknar dig massor också älsklingen! 💗💗💗 puss

#2 - - Filippa :

Jag saknar dig mest!!!

Svar: Saknar dig med!!
Jennifer Dise

#3 - - Pappa:

Jennifer, du är så grym!
Kul att höra att du börjat hitta rutinerna för mat och allt annat runtomkring
Saknar dig galet mycket men är samtidigt stolt som en tupp för att du gör detta :)
Älskar dig mest.
<3
Puss Pappi
Ps ikväll skall jag heja fram Sverige till seger mot Irland här på plats i Dublin Ds

Svar: Ja, det känns faktiskt bra! Saknar dig jättemycket pappa! älskar dig! Ha det så bra där borta! puss&kram
Jennifer Dise

Upp