❤ GOD NATT ❤

Nu är allt packat och klart inför den lååååånga morgondagen... har bestämt mig för att inte åka hem något mellan lektionerna imorgon så det blir en dag i skolan från 8.00 till 23.00! Jag måste nämligen plugga mellan där och då hinner jag inte med att sitta på en buss hem i en och en halv timma och sedan en timma tillbaka för att komma till träningen! Idag har jag verkligen pluggat på bra, stolt över mig själv faktiskt! Ja och Linnea satte oss på Starbucks och tog en fika och pluggade såklart... så nu hoppas jag att jag gjort allt inför morgondagen! 
 
juste det såg precis Fannys inlägg om att vi såg BethanyJoy Lenz, hon som spelar Haley i ONE TREE HILL! Jag såg henne stå där i ett frukstånd på The Grove, försökte först komma på vem det var sen i samma stund när jag insåg att det var hon, så märkte jag att hon förstod att vi stirrade på henne hehe... antar att hon är van! Men så himla roligt att se kändisar gå helt normalt på stan! 
 
Med detta tråkiga inlägg säger jag god natt! 
 
(P.S nu är vår lägenhet ren & fräsh igen ÄNTLIGEN, duktiga Fanny & Jasmine som städat!) 
 
Kalifornien | |
Upp