Feeling awesome today!

Alltså jag verkligen älskar livet just nu! Ibland förstår jag verkligen inte att det är sant att jag faktiskt bor och lever mitt liv i LA just nu. Kom precis hem och ska lägga mig och ta en liten Power Nap. Gick direkt till Starbucks på The Grove efter skolan för att plugga, jag vet inte varför men jag pluggar faktiskt bättre när jag sitter på ett Café alldeles ensam, tror det är för att då har jag inget annat att göra, så då konsentrerar jag mig på att få plugget gjort! Men än är jag inte klar...
 
Måste berätta en lite rolig sak, alltså jag har verkligen alltid haft dålig kondition som liten och har astma o skit, men nu på de senaste året har jag ändå tränat upp in kondition rätt bra kan jag erkänna. I alla fall, i Måndags på min Fitness Lab lektion så skulle vi gå ut och springa på Track field eller vad det heter, vi skulle bara springa i 8 minuter. När vi kommer in till gymmet och för att köra styrka kommer min lärare fram till mig och säger "okey, Jennifer don´t be scared now..." "but the Track field coach (coachen för skolans löparlag eller vad man ska kalla det) saw u running today, and he´s prolly gonna ask u if u wanna join the team" Jag visste inte vad jag skulle svara haha, alltså JAG, jennifer dise, springa för skolan... njaa jag vet inte det alltså! I vilket fall så tänkte jag inte mer på det, förs än igår när självaste coachen från löparlaget faktiskt kommer fram till mig och säger att han vill ha med mig i laget! "Jennifer, right?, you haven´t thought about joining the team here at SMC?" jag svarade njaa... sen sa han "I really want u to try, so if your not showing up next monday or thuesday, I´m gonna come in to your next class and bring u there on my own" haha asså guuud, vet inte om jag vill och vågar, har sett de som är med i laget och de är hur duktiga som helst... vet inte om jag kommer klara av den pressen alltså! Skitkul verkligen att få förfrågan, lite ironiskt faktiskt, när jag för några år sedan knappt orkade springa i tio minuter liksom! Jag känner bara att jag inte är på samma nivå som de andra, men klart jag kan gå dit och testa... ska jag eller ska jag inte?? Jaja jag tar det som det kommer! 
 
Här är lite bilder från photokursen där vi får leka lite med kamerans olika inställningar (inte meningen att de ska vara fina, min lärare har gjort "pinky swear" med mig att jag kommer bli grym efter denna kursen, så då minsann!!!) 
 


 
 
 
 
Fina Titti ❤ 
Kalifornien | |
#1 - - Pappa:

Jennifer!
Vad gäller löpningen så säger jag bara kbk!!!
Du är en vinnare bara genom att ha fått frågan!
Han hade dessutom aldrig sagt så om han inte trodde du hade talang!
Puss

#2 - - Per:

Hej!
Angående löpningen så kanske tränaren ser något du själv inte upptäckt än? Du har inget att förlora så jag håller med din pappa, kör!! Och.. det är han som frågat dig, inte tvärtom!
Vad gäller fotokursen... Ser fram emot kommande bilder och se vad du lär dig! Spännande!

Upp