Booring

Asså ååh så himla otur har jag! Har varit i skolan sedan 8 imorse, min kurs som började klockan 2 blev inställd på grund av att läraren aldrig dök upp, så satt och väntade från min ena lektion som slutade 12.35 till att kursen vid två skulle börja... Klockan hann bli halv fyra sen orkade ingen vänta längre eftersom hela lektionen hade gått... Så jag kunde alltså åkt hem direkt efter 12.35, vart hemma till 6 innan jag skulle till träningen, meb bä nu sitter jag alldeles ensam på en bänk och väntar tills nästa kurs börjar, vilket är halv åtta! Blöööö
Kalifornien | |
#1 - - Anonym:

Nej vilken otur :/
Får jag fråga vad du tränar och hur ofta :)?
Kram!

Svar: innan jag flyttade hit tränade jag nästan varje dag och då tränade jag gymnastik, gymmade och mma!:) Nu tränar jag på gym bara! Sen har jag testat cheerleading här...
Jennifer Dise

Upp