Back to business

 
Yes nu var det dags att lämna min lilla fantasivärld och gå tillbaks till reality! Igår satt jag och läste en fet bok om Marketing, som jag i och för sig tycker är intressant, det enda som är jobbigt är att det är på engelska så det tar ju 100 år innan jag är klar med ett uppslag... Haha, kände mig så elak idag på Businesslektionen... Jag satt brevid en kille från Ukraina som jag pratade lite med innan lektionen började, vi skulle sedan gå ihop i grupper om 4, dessa grupper ska vi sedan ha under hela terminen som vi då ska göra vårt final project med. Jag och Anton som killen heter bestämde oss för att vara med varandra, en kille brevid mig frågar om vi vill vara med han och hans kompis, jag och Anton vet båda att vi inte vill (de verkade inte ha alla hästar hemma så att säga), så vi säger "Maybe, we´ll see later?", två sekunder senare vänder sig två andra killar (smarta sådana, de räcker upp och svarar på alla frågor i klassrummet, hehe) och frågar om vi vill vara med dem och vi säger "Yes" direkt haha, killen som frågade först stod precis brevid och såg en aning irriterad ut! Men till mitt försvar så vill jag bara säga att ni vet ju själva, man är ju hellre med ett gäng där de flesta är smarta än att få göra hela arbetet själv, så vi tog vår chans hehe... Elak jag är, förlåt ! 
 
Nu satte jag mig precis för att göra engelskaläxan, och jag hade definitivt börjat med den tidigare om jag vetat att det var så mycket som skulle göras... Men det är bara att sätta igång, den är btw tills imorgon, så wish me good luck! 
 
P.S  jag kanske har en del plugg jag med, men jag har även 30-35 grader och en pool när jag känner för en paus, ville bara tilägga det ;)
Pussar & Kramar 
Kalifornien | |
#1 - - Pappi:

Haha... Bra tillägg där i slutet... ;)
Kämpa!
Love u <3
Puss

Upp