Another day at The Grove...

Gokväll/gomorron eller vad man ska säga! Idag kände vi att vi var tvungna att komma ut från vår lägenhet ett litet tag, delvis för att inte sitta inne hela dagarna och för att vår lägenhet just nu är en svinstia, jag skojar INTE! Jag kan knappt vara här inne så pedantisk som jag är också… Fy, men så blir det när man just nu bor 6 stycken tjejer i en 2 rumslägenhet! Det är lådor överallt, kläder och handdukar ligger slängt lite var stans och köket ska vi inte ens tala om… så jag och Fanny bestämde oss i alla fall för att gå till The Grove och kollade runt lite i affärerna. Hittade ett par skor som jag kollat på som jag VERKLIGEN vill ha… Jeffrey Campbell Coltrane om ni vet vilka det är. Får spara eller önska mig i julklapp kanske. Just det, den klänningen som jag har på bilden nedan fick jag av Jasmin (vår nya roomie), hennes kompis hade köpt den och ville inte ha den, så jag fick den, så himla snällt!  I alla fall, vi bestämde oss för att ta och äta ute, så vi satte oss på en mysig restaurang vid fontänen i The Grove och det var det värt! Kan äta havregrynsgröt några dagar framöver om det ska vara så! Maten smakade precis lika gott som det ser ut på bilderna och ännu bättre! 


Haha asså mitt hår är verkligen vitt nu när det bleks i solen, smälter in lite fint i bakgrunden så att jag ser lite sådär vackert flintis ut...

Mamma eller pappa jag har en liten lista på saker jag skulle vilja ha skickat hit.

☆ Mina rosa tofflor

☆ Extra tuggummin (smak: melon och white)

☆ (Om det går) Mina Jeffrey Campbell

 

Puss&Kram 

Kalifornien | |
#1 - - Mammi:

Vilken superfin klänning :-) Jag plockar ihop det du vill ha och skickar...Puuuusss <3

#2 - - Malin:

Sjukt snygg klänning , vart är den köpt?

#3 - - daniela:

otroligt fin klänning!!

Upp