American Football!

Idag var jag och Fanny på vår första Amerikanska fotbollsmatch! Vi fick vara med och cheera, vi var bara med för att testa och se hur det går till, så vi fick inte vara med och bygga och så, eftersom vi inte har någon byggrupp! Men vi var med och körde danser och ramsor som vi lärde oss på plats haha, sen fick jag även vara med och köra lite gymnastik. Det var jättekul att få uppleva och jag hoppas vi får vara med lite mer (om vi nu börjar i cheerleadingen) nästa match! Jag förstod ju i princip ingenting utav matchen, men jag vet i alla fall att de vann! haha lär mig väl snart hur det går till! 
 
 
Kalifornien | |
#1 - - Amanda:

Herregud Jennifer vad kul! :D läste även om löparlaget, köööör bara! you can do it ;) saknar dig!

Svar: jaa, jag ska testa imorgon så får jag se haha! Saknar dig och du jag är så stolt över dig ! du är grym!
Jennifer Dise

#2 - - Bohemhoe:

Naj so coolt!! Önskar man kunde fått se i verkligheten!

#3 - - Mathias&Rebecca:

Det är en riktigt nice sport att kolla på! (:

#4 - - Madde:

Har du hållt på med cheerleading innan du åkte iväg? :)

Svar: Nej det har jag inte, eller när jag var liten höll jag på med det i ca ett år:)
Jennifer Dise

#5 - - Veganen:

Åh va härligt det ser ut! Har själv stått och cheerat på svenska AMF matcher och då är det ju knappt någon publik så det har varit ganska dött!

Upp