En lyckad kväll!

God dagens!! Nu har precis sovit i cirkus två och en halv timma, men däremot höll jag mig vaken hela bussresan till skolan, hela lektion och hela bussresan hem! Igår var jag och Fanny bjudna på middag och Utgång av Tripp och hans kompisar! Det börjarde med att vi tog en taxi bortanför Hollywood där vi kom till ett sviiiiinfint hus, ni kan försöka se lite på mina smygtagarbilder hehe... gissa vem som bodde där... Chris Rock!!! Sen åkte vi vidare till Melrose Pl till Fig&Olive , det var där jag och Titti var förra gången och åt. Där blev vi serverade den ljuvliga underbara maten, döör för den laxen alltså! Jag och Fanny hade dock inte tänkt följa med ut men det gjorde vi i vilket fall... haha här kör man all in alla dar i veckan... Nä men ikväll får de allt bli lugna puckar för mig hemma i soffan med en film och lite mys, däremot så tror jag allt att Fanny och Titti är lite partysugna, like always haha. I alla fall, vi gick ut på Hooray, det var faktiskt riktigt bra! En av de bästa utgångarna skulle jag nog vilja säga! Men sen var det dags att åka hem och nana, som tur var så ligger klubben inte så långt ifrån vårat hem i alla fall! 
Med andra ord så var gårdagen riktigt lyckad! 


 










 
NU HAR JAG HELG, ha en bra fredag!!!! PUSS
Kalifornien | |
Upp