Change of plans

 
Så sjukt sjukt sjukt överlycklig är jag! Idag hade jag matteprov som faktiskt gick bra (varje gång jag säger de får jag typ sämst resultat ändå menmen!), sedan skrev jag i princip klart marknadsföringsarbetet och min religionunskapslärare ansåg att han redan kunde sätta ett klart betyg på mig, så jag behövde inte längre göra den sista inlämningen! Detta betyder att jag är f*cking KLAR! Jag är klar med gymnasiet! Weehoo, nu mår man! 
 
Men inte lika kul nu när jag satte mig ner för att läsa igenom bunten av papper man fick hem från skolan, så visar det sig att man måste gå på ett möte som hålls den 29 juli och vi är framme den 31 juli... Så pappsen fick gå in och boka om så nu åker vi den 26 juli istället, vilket jag inte klagar på, men dock fick vi ju betala en del för att ändra datumet... surt! Försöker nu få tag på Fanny så hon också kan boka om, för går man inte på detta mötet som är i en kvart, kan man inte börja på Santa Monica College tydligen! Förstår inte att vi inte har fått tydligare information av detta! Well well...
Kalifornien, träning | |
Upp