The grove & Yoghurtland

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hallåhallå! Sitter just nu i sängen med Titti och Fanny, alla sitter med var sin data, haha sociala gänget... men så blir det när internet kommer in i huset! Vi tänkte snart ta oss en liten promenad i parken utanför, men vi verkar vara alldeles för lata... I morse gick jag upp och tränade, sen gick jag och Titti till The grove och kollade lite i affärer, jag köpte ett par shorts och en tröja från Top Shop och ett par UGG´s som jag skickar med i pappas resväska till dig Pippis! Sen åt vi lite god lunch på Cheesecake Factory, där kan jag säga att vi kommer hänga någon gång då och då, så gott!! Vi har även hunnit med att storhandla på Whole food market, kände mig himla vuxen när jag hade skrivit mig en egen liten matlista på vad som skulle handlas hem, så jag gick runt där och letade efter alla varor... och gud det är inte lätt asså, man hittar absolut ingenting! 
 
Asså något som bör inskaffas där hemma i Sverige är Yoghurtland, asså heaven! Jag och Titti gick dit idag och asså det är så gott! Man får välja vilken smak man vill ha på froozen yoghurt och det finns allt från choklad till olika sorbetsmaker, sen får man gå och plocka det man vill ha på, det finns olika godisar, cookiedough, browniebitar, frukter, strössel osv. Det bästa är att man får gå och ta själv också! Nä nu ska jag försöka logga ut från datorn och få lite luft, sen är det nog dags att sova eftersom jag måste upp klockan 4 i natt för att då släpps nya kurser på skolan och om jag vill ha de jag önskar så måste jag vara snabb! 
 
PUSS&KRAM 
 
 
Kalifornien | |
#1 - - Filippa:

Tack världens bästa, älskar dig <3

Upp