Tack pappi!

Idag, om ca en timme åker min pappa från lägenheten till LAX flygplats. Det känns så konstigt, inte verkligt över huvudtaget... han har varit med mig här i en månad och utan honom vet jag inte hur vi hade fixat allt med lägenheten och möblerna och dessutom fått uppleva allt det vi gjort under den här månaden. Vi har varit i San Francisco, Las Vegas, Manhattan beach, åkt på Highway 1, besökt universal studios, sett hollywood skylten, Santa Monica pier, walk of fame, beverly hills och massa mer! Tack pappa för att du har gjort det möjligt för mig och Fanny att uppleva allt detta! Nu är det dags för dig att lämna mig och lita på att jag sköter resten själv här i LA! Usch vilken jobbig känsla, det känns tomt när jag tänker på det... nu börjar det på riktigt, det är nu jag verkligen flyttar hemifrån i ett år. Men missförstå mig inte, det är HUR kul som helst, men nu kommer saknaden vara jobbig tror jag...
 
 
Love you!
Kalifornien | |
#1 - - Anonym:

Min fina dotter!
Blir tårögd....

Tack själv för att jag fick vara med om allt tillsammans med dig (och Famy - som att ha Pippis med sig :))!

Jag är helt övertygad om att det kommer gå bra för dig! Du är grym!

Det viktigaste av allt.... HAVE FUN!!! :)

Älskar dig mest!
<3
P

#2 - - Mammi:

❤❤❤

#3 - - daniela:

din blogg verkar jättebra och intressant, måste börja följa den!

Svar: åh tack så mycket!
Jennifer Dise

Upp