T-mobile

Sådärja! Nu har jag äntligen skaffat mig ett nytt nummer som funkar här i USA, känner mig lite mer amerikansk nu hehe… så nu kan ni inte nå mig på mitt gamla nummer längre, har lagt ut det på fb för er som vill höra av er!

San Francisco var underbart, men visst var det skönt att komma hem till LA till den underbara värmen igen! Men vi stannar inte länge för imorgon bitti åker vi faktiskt vidare till LAS VEGAS! Så imorgon sätter vi oss ännu en gång i bilen, blööö så tråkigt att åka bil man får så ont i rumpan! Men det ska bli underbart att bara ligga och slappa på hotellet i värmen! Vi ska bo på ett hotell som heter Wynn som är jättefint faktiskt vad jag har hört... haha det låter som vi lever väldigt lyx och just nu är det väl det vi gör känns det som, jag och Fanny har shoppat i mängder, men nu har vi köpstopp ett tag framöver tror jag allt! men ingen mera lyx om ett par veckor för då lever vi på vatten och nudlar (som mariette utrycktte sig)! 

Idag har vi haft en riktigt mysig kväll, vi åkte och handla kött och sallad, så när vi kom hem satte vi igång och grillade köttet och grönsaksspetsen! Mumma vad gott det är med grillat, skönt att vi har grill på komplexet också!

Just det, får inte glömma tacka Yvonne och Per för det fina kortet, min första post faktiskt! Jättemysigt att få lite hälsningar från Sverige. Tack så jättemycket till er! Det är helt sjukt det känns som jag har varit här i en månad men det har bara gått lite mer än två veckor och om två veckor till så börjar skolan, är sjukt nervös!!! 

Nu är det dags för mig att gå till sängs! Natti

 
Kalifornien | |
#1 - - Per:

Va kul att kortet kom fram! Ha de gott! :) Kram Per och Yvonne

Upp