Highway 1

Hej hopp! Nu har vi precis komit fram till en jättemysig liten stad som heter Carmel som ligger i kanten av highway 1! Vid 12 i morse begav vi oss ut från LA in på Highway 1 för att ta oss mot San Francisco! Så ballt att kunna köra så långt längs havet hela vägen! Nu har vi ca 18 mil kvar sen är vi framme i SF. Som sagt så befinner vi oss nu i staden Carmel, där vi tagit in på ett mysigt litet hotell vid namn Western Town Houselodge tror jag... så här tänkte vi spendera natten och vila upp oss inför imorgon då vi tar oss vidare! Längtar sååå tills vi kommer fram till San Francisco, älskar den staden! Asså ni ska se alla sjuka strandhus på vägen mellan LA och Malibu, man kan inte föreställa sig, husen/villorna/slotten eller vad man ska kalla de får Sveriges finaste hus att se ut som råtthålor ! Tror jag får gifta mig rikt här, för här ska jag bo en vacker dag! Hann tyvärr inte få några bilder på dessa vackra skapelser :( 
 
Internet här på hotellet är btw gryyyyyymt och vi är in the middle of nowhere medan internet hemma i komplexet är sämst! Jättekonstigt att inte ha tillgång till internet hela tiden, men de är väl bra med lite avvänjing också... men på söndag tror jag att jag får mitt amerikanska nummer och då har jag fri surf också! 
 
Nä nu ska jag allt gå och lägga mig så jag orkar dagen imorgon, men innan det vill jag bara säga GRATTIS till min älskade lillasyster! Du är mitt allt och jag är så glad över att få vara din storasyster...det kommer vara tufft att vara ifrån dig ett helt år, men jag hoppas att du får komma hit och se hur jag bor någon dag! Ha nu en grym dag pippis, det förtjänar du verkligen! Saknar och älskar dig massor puss! 
 
 
 
Kalifornien | |
#1 - - Filippa:

ÅÅÅH tack världens bästa syster jag älskar dig så mycket!!!! Puss

Upp