Good morning San francisco

Vaknade precis upp på hotellrummet på 21:a våningen här i San francisco och beställde en god frulle!

Igår gick vi runt i SF och kollade i butiker på union square, sen planerade jag och fanny att vi skulle banga middagen eftersom vi åt så sen lunch och istället köpa oss en ben&jerry och kolla på "now you see me"! När vi satt där på kvällen i vår queensize bed med utsikt över union square, en film och en BEN&JERRY i handen så fick man bara känslan "fyfan va livet är bra!"

Planerna idag ser ut så att jag, pappa och fanny ska ta en promenad över till fishermans warf för att kolla på golden gate bron och alcatraz på håll, för imorgon ska vi nämligen åka på en sightseingtur och då åker vi även över till alcatraz och tar en närmare titt! Det är inte lika bra väder här i san francisco som LA, men det ändå en fin stad! Jag har ju som sagt varit här en gång innan med mitt gymnastiklag på en oförglömlig resa och upplevt allt här redan, men har dock inget emot att få uppleva det en gång till! Men i alla fall känns det som om jag varit här hundra gånger för jag hittar alla affärer och gator precis som om jag var här förra veckan, sjukt att man kan komma ihåg...
Nu försvinner vi från internet igen, men hoppas alla får en bra dag! Pussar o kramar!

Kalifornien | |
Upp