Golden gate

Idag har vart en sån härlig dag, vi har bara strosat omkring på stan och inte spenderat några pengar över huvudtaget*host* …. Kan varit så att vi spenderat en förmögenhet idag känns det som! Här i USA flyger pengarna iväg vill jag lova er… Men vad gör de när man mår bra! Har inte tagit kort på det jag köpte men det blev ett par Jeffrey Campbell (MY BABIES<33333), en Michael Kors plånbok, ett par jeans och en tröja från American Eagle! Nu har jag allt jag behöver… ehehe tror jag i alla fall. Fanny köpte sig en Tröja från American Eagle och en jättefin ljusblå Juicy Couture-dress! Pappsen köpte sig ett par snygga skor till Vegas från Hugo Boss och några T-shirtar och Jeans från American Eagle! Nu är de bara Iphone 5 som saknas haha, eller hur Fanny? Vi pratade om det att man blir så bortskämd, räcker det inte med att man har en lägenhet i LA? Nä, man måste hela tiden ha mer, så är de väl alltid när man fått de ena så vill man ha de andra!

Idag hade även min syster kalas för att hon fyllt år och det är i sådana här stunder man vill vara hemma och umgås med familj och släkt! Men om ett år så fyller du 18 syster min och då lovar jag att då ska jag vara hemma och fira med dig minsann!

Som rubriken säger så åkte vi sedan till Golden Gate Bridge, den är faktiskt riktigt fin att se! Låter som en mormor, men jag brukar faktiskt inte tycka om sightseeing och historia och sådant där, men detta har faktiskt varit kul att få uppleva! Vi fick bli fotade av ett antal kineser också som tyckte vi va värda att fotograferas, här i SF känns det ibland som man kommer till Kina haha... Här är i alla fall lite härliga bilder från Golden Gate bron!

 

Pussar&Kramar

 
Kalifornien | |
Upp