ARG

Jag och fanny sitter just nu hur besvikna som helst! Vi har varit nervösa hela dagen för den här tryouten till coedlaget... Vi har tränat sedan 19.00 tills nu! Kört massa volter och byggt med både tjej och coedlaget... I slutet ställer coachen upp oss och skickar ut de som inte kom med i laget... Jag och fanny kom med, bara det att hon hade missat att nämna en liten detalj... Att vi va där för att söka till tjejlaget och inte coed, så när vi fråga om vi kunde få söka dit istället svarar hon "oooh honey, the team is already full" så jag och fanny säger "okey, then we'll pass"! Så vi har alltså vart där helt i onödan... Det fanns inte ens plats i coed!! Sååå arg är jag nu! :(((( så ingen cheerleading för oss. Tänker dessutom droppa cheerkursen eftersom jag inte behöver den och vill inte gå i tjejlaget... Fy detta kändes inte alls roligt.

Kalifornien | |
#1 - - Pappa:

Å va tråkigt!
Men det öppnar sig säkert något annat istället... Allt har en mening!
Kämpa på älskling!
Puss

Svar: ja, vi blev jättebesvikna.. men samtidigt är vi stolta för allt vi körde :)
Jennifer Dise

#2 - - Pappa:

Helt rätt!!!
Puss

#3 - - Mammi:

Ja, var stolta tjejer!!! Ni är grymma! Det finns säkert nåt annat som väntar på er :-) Puss

Upp