Snipp snapp snut så va denna veckan slut

hej bloggen! Kände bara att jag behövde sätta mig ner och skriva av mig lite nu. Denna veckan har verkligen varit fartfylld, det känns som om jag hunnit med hur mycket som helst, men nu är det tillbaka till verkligheten igen. Just nu sitter jag här i sängen ensam och ska faktiskt gå och lägga mig, ja jag ska sova klockan 8... Linnea gick precis iväg för att träna på gymmet, Fanny, Titti och Jasmin är på Trader Joe´s och handlar mat, och ja jag sitter här ensam i lägenheten. När man är ensam så börjar man tänka väldigt mycket ni vet... Jag älskar verkligen mitt liv här i LA och det tror jag ni har förstått så mycket som jag skryter och har mig, men ibland längtar jag faktiskt hem till lilla Sverige och min familj. Gud vad jag saknar er just nu. Mamma jag saknar faktiskt när du kommer upp i mitt rum när jag gått och lagt mig och bara står och stirrar på mig för att se om jag sover eller inte. Pappa jag saknar våra lååånga prata-ut-stunder, de är behövliga och mysiga att ha lite då och då... Pippis jag saknar att komma hem efter skolan och kolla disney channel med dig (även om du gärna vill byta kanal hehe), ååh vad jag saknar att bara få krama om er. Inget kan ersätta ens familj, inte ens ett underbart liv med massa fester och upplevelser, mat, värme och nya vänner här i Los Angeles. 
 
Blev ett litet deppigt inlägg kanske, men får försöka avsluta det lite positivt då! Även om jag saknar min familj och mina vänner, så ångrar jag inte att jag gör det här för fem öre, jag vill bo här, jag vill ha mitt liv här och jag älskar att det alltid händer något. Så för er som funderar på att ta ett år utomlands för att plugga, jobba or whatever- DO  IT! Tveka inte, för det är en sådan underbar upplevelse! 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
Family ♥
 
Kalifornien | |
#1 - - Amanda:

Åhh älskade Jennifer! Vi saknar dig superduper mycket också! Men NJUT av ditt fantastiska liv där borta, det tar slut fortare än man tror och sen ska man hem till "verkligheten" hihi.. Jag älskar dig!

Svar: Jaa det ska jag verkligen göra! Älskar dig!
Jennifer Dise

#2 - - Syster:

Saknar och älskar dig så mycket ❤️❤️❤️

Svar: Snart är du här älskade sis!
Jennifer Dise

#3 - - Pappa:

Älskar dig <3

Svar: Love you <3
Jennifer Dise

#4 - - Mammi:

Lilla gumman, vi saknar dig massor!!! Det är väldigt tomt här hemma utan dig och det går inte en dag utan att jag längtar efter att få krama dig...Men jag är så glad att du har det så bra och att du får uppleva alla roliga saker, det kommer bli minnen för livet! Älskar dig ❤️💗❤️

Svar: Älskar dig mammi!
Jennifer Dise

#5 - - Faster:

Åh nu börjar jag gråta!! Det är så underbart att läsa om hur du blomstrar, men vi saknar dig så!!! Gör det bästa av ditt år! Det kommer du bära med dig hela livet! Puss å kram Ia

Svar: Ååh saknar er så mycket! Vad roligt att ni läser! Det ska jag verkligen göra!
Jennifer Dise

Upp