IT´S RAINING

Hallihallå! Idag var det en väldigt jobbig dag, jag var tvungen att ta mig upp alldeles ensam klockan 05.45 för Fanny är ju fortfarnde sjuuk :( Stackaren... Vet ni vad idag har det regnat här i Los Angeles, det var lite mysigt faktiskt, vi har ju ändå alltid fint väder här! När det regnar här så blir det värsta stora grejen, alla pratar om de som om det ska vara sjukaste stormen som är påväg... igår berätta jag för en kille att jag hörde att det skulle regna idag han svar "I hope so, then I don´t have to go to work!", asså va?? för lite regn haha! 
Har inget annat roligt att berätta idag faktiskt, kom bara hem efter skolan la mig och sov i två timmar, satte mig framför datan och kollade 8 avsnitt på modern family och åt masssaaa mat, så nu mår jag jättedåligt och har en "foodbaby" som linnea kallar det! Puss&kram god natt sov gott hej då.
 
 
 
Kalifornien | |
#1 - - Amanda:

Ja, men det är ju farligt att jobba när det regnar vettu! Så har vi det på Collect också..... vilket betyder att vi jobbar underfär 1 dag i veckan! svingött hahahahaha I wish...

Svar: hahahah låter ju svinbra, ska också börja köra på den ursäkten då!
Jennifer Dise

Upp