My expectations

Godmorgon! Vaknade upp i min EGEN säng i morse, så sjukt skönt, känner mig verkligen som hemma! Har entligen fått packat upp mina resväskor och hängt in allt i garderoben. 
 
Innan jag åkte hit hade jag lite förväntningar, till exempel vädret trodde jag skulle va hur bra som helst, men ibland är det faktiskt riktigt kallt. När du vaknar på morgonen är det oftast molnigt och kyligt, sen vid 11 tiden så kommer solen fram och då blir det RÅVARMT! Sen på kvällen är det fortfarande sol men ändå inte jättevarmt! Så ibland kan man faktiskt behöva en kofta/jacka! 
 
En annan förväntning jag hade var att jag skulle få leva ett lite sunkigt studentliv här i Kalifornien, men det visar sig vara rena lyxsemestern! Vårt hem är otroligt fint, finare än jag någonsin bott får jag nog säga! Maten är gudomlig! Vi har pool, gym och världens underbaraste affär, The Grove ligger fem minuter bort, hur bra får det bli? Idag spelar även Backstreet boys på The Grove, så vi ska väl gå dit och kika lite, inte för att jag är deras största fan, men man måste ju ändå kolla känner jag, eller? 
 
ÄLSKAR DET HÄR LIVET! 
 
 
Kalifornien | |
#1 - - Mammi:

Åh vad härligt det låter att ni börjar komma i ordning!!! Du måste ta lite bilder och lägga ut så jag får se :-) Vad bra att du köpte både kofta och jacka innan du åkte. Älskar dig mest gumman!!! Puss från din mammi

Upp