Hello October!

Shit jag hänger verkligen inte med, det är redan Oktober liksom, jag har varit här nu i över två månader! Förmodligen är vår Oktober månad en aning soligare och varmare än eran hoppas jag, hehe! Vill att tiden ska gå långsammare för jag trivs så fruktansvärt bra här. Självklart saknar jag några själar där hemma i Sverige, men de får gärna komma hit och bo här istället tycker jag. 
 
Idag har jag och Fanny storstädat ännu en gång, gud vad skönt det känns... Jag är nämligen sådan att om det är stökigt blir hela min vardag stökig, jag kan inte plugga, träna eller äta ordentligt haha, allt måste vara prydligt och rent då kan jag planera min dag till fullo, är det bara jag som är sådan eller är jag bara knäpp?? 
 
Haha så himla läskigt, jag och Fanny har typ någon creepy connection mellan våra hjärnor! Här om dagen drömde jag knäppaste drömmen om att jag och Jennifer Karlberg gjorde läppförstoring här i USA tillsammans, fråga mig inte varför, jag bara drömde det. I vilket fall så berättade jag det på morgonen för Fanny och då hade hon också drömt en dröm om just henne och Jennifer!! Hur kan vi båda drömma samtidigt om samma person? Sen natten innan det vaknade jag av att jag satt och pratade i sömnen, bara det att jag inte pratar med mig själv för när jag vaknar till så sitter både jag och Fanny och pratar haha! Sist men inte minst så sitter jag vid köksbordet idag och tänker gud vad gott det hade varit med Jensens Bøffhous nu, cirkus 10 minuter senare säger Fanny "ååååh kolla den här bilden på Jensens, gud vad jag är sugen på det" Jag lovar att jag inte ljuger, haha kanske bara slump men ändå!
 
 
 
Puss&Kram
 
 
Kalifornien | |
Upp