Hej

Har tyvärr inte kunnat uppdatera här på min lilla blogg för vårat internet SUGER! Längtar tills vi får internet i lägenheten, tror det kommer den 15 augusti, så då blir det lättare! Men vi har inte gjort jättemycket de senaste dagarna... mest solat och badat, sen var vi på bio igår, på 2 guns! Den va faktiskt riktigt bra! 
Idag har vart en grymt härlig dag, jag, pappa och Fanny åkte till skolan först för att välja våra scheman inför höstterminen! Om jag får de kurser jag helst vill så kommer jag att börja 09.30 varje dag förutom fredagar då jag är helt LEDIG ! Jag kommer läsa kurserna; English, photo, fitnessLab (man gör sitt eget personliga träningsschema om jag förstått rätt), Marketing och cheerleading haha! Tog bara Marketing och Engelskan som "seriösa" kurser, resten valde jag för skojskull! 
 
Efter vi spenderat 3 tråkiga timmar i skolan för att lyssna på en tant så åkte vi till 3rd street promenade i Santa Monica och åt lunch, det blev en favorit i repris på Barney´s! Sen gick vi neråt på gatan och shoppade lite, går ju inte riktigt att hålla i pengarna nu i början, man vill ha så mycket ! Vi gick ner mot havet också, så sjuka stränder här, de är så stora ! Vid fyra tiden begav vi oss in mot Beverly Hills för att åka runt och kolla på alla fina hus,(SLOTT skulle jag vilja påstå)! När vi kom fram till hollywood blvd och walk of fame så parkerade en kille vår bil (lyx hehe), så var de meningen att vi skulle kolla på alla hollywoodstjärnor bland annat, men det var någon premiär där med filmen Planes , någon disney film, så skådisarna (rösterna i filmen) blev fotade och intervjuade, så det gick typ inte att komma fram! Efter all hets bland massamasssa folk så bestämde vi oss för att käka på Hard Rock Café och åååååh de va gott ! Imorgon drar vi ut på Highway 1 mot San Francisco!
 
 
Kalifornien | |
Upp