Getty Musuem

Idag åkte jag och en i min klass till Getty museumet för att göra vår photoassignment, som går ut på att ta kort på arkitektur! Vi kände att det är lika bra att åka någonstans och ta alla foton så det är klart! Det tog ca en timme med bussen dit, sen stannade vi dä och tog kort i ca 2 timmar! Alltså gud vad jobbigt det är för ögonen att fota, jag kunde inte se efter ett tag... men jag hoppas jag har fått några bilder han gillar, så himla svårt att veta vad han är ute efter! Påvägen hem tog det över en och en halvtimme från det att vi tog bussen tills att jag var hemma innanför dörren... nu är jag sååå trött och jag som skulle tränat!
 
Har i princip tagit över 400 bilder idag men valde ut några så ni kan se resultatet! 
 
 








 
 
Hittade ett rött löv, det är ändå allt lite höst här i LA också!!!
 
Nu har jag lite saker som ska fixas inför imorgon, så nu får jag skynda mig så jag kommer i säng i tid! 
 
 
 
Kalifornien | |
#1 - - Pappa:

Duktig du börjar bli på att fota älskling!
❤️

Svar: Tack pappa❤️
Jennifer Dise

#2 - - Per:

Snygga bilder! Det tar sig... :) Kämpa på! Sen känner jag ju inte läraren men försök ta de bilder DU vill ha, inte de du tror han vill ha. :) Kram!

Svar: Tack! Ja det är sant, men vet inte riktigt vad jag heller vill ha när det kommer till arkitektur:)
Jennifer Dise

#3 - - Mammi:

Du är superduktig gumman ❤️❤️❤️ Jättekul att se. Det var fint på bilden när solen bröt igenom 😊

Upp