Happy easter





 
Igår va vi ute på Apartment, helt okej, träffade på mycket skumma människor! haha, nä men vissa folk undrar man ju om de verkligen har något bakom pannbenet alltså! Eftersom jag själv inte dricker, så är det kul och se hur alla andra beter sig och skämmer ut sig (skämmde säkert ut mig minst lika mycket när jag drack haha). 
 
Imorse gick jag upp vid nio tiden för att åka till simhallen med Emily och motionssimma haha! Så himla kreativa ideér skulle jag vilja säga! Dock har hon typ simmat halva sitt liv, medan jag ligger och sprattlar mig fram som en padda... (pensionärerna simma förbi mig, så ni förstår nog att jag inte är jättevass på simning).
Vi förtjänade oss i alla fall en väldigt god påsklunch efter träningen, såklart tacos!!!! 
 
Orkar inte att Emily hade 2 kg godis hemma hos sig och jag får inte äta :( Dessutom blir det ju inte heller lättare när jag ska gå till 4-gott för att köpa godis till min pappa... livet är tufft...
 
GLAD PÅSK !
| |
Upp