Cheescake factory

Imorse åkte vi direkt till skolan igen för att göra våra Assesment test i Matte och Engelska. Var lite nervös, men det gick ändå helt okej... Efter att vi var klara på skolan spenderade vi ännu en dag på IKEA! Vi köpte de gemensamma möblerna till lägenheten, så som soffa, soffbord, matbord och stolar! Allt kommer på leverans imorgon vid nio tiden, så då är de dags att ta fram hammare och spik igen! Efter Ikea åkte vi hem till lägenheten och gick vidare till the grove, där vi satte oss på The cheescake factory! Titti, pappa, Fanny och Linnea tog suuuupergoda cheescakes (såg ut att vara goda i alla fall!), medan jag fick ta mig en smoothie som va sådär...:( Tål ju inte nötter så kan inte äta dom! 
 
Har shoppat för första gången idag också! Köpte ett par Nike träningsshorts och en sporttop som även den var från Nike, ville bara köpa hur mycket som helst, men jag avstod! Vill gå och träna nunununu, MEN ett litet problem är att jag varit sjuk sedan två dagar innan jag kom hit... Tror att jag ska åka till en läkare imorgon för att få utskrivet lite antibiotika, förmodligen halsfluss... Så ingen träning för mig inte! 
 
Äntligen har vi även fått hem lite matvaror till lägenheten också, så nu börjar man känna sig lite mer som hemma! Längtar lite till frukosten imorgon faktiskt! Maten är så himla god, som man köper i affären under oss... Först innan jag åkte hit trodde jag att jag inte skulle klara mig utan maten i Sverige och att all mat i USA skulle ha nötter och soja i sig, men maten här är så mycket godare och kan äta det mesta faktiskt (förutom cheescaken...) 
 


 
Skulle laddat upp lite fler bilder för Fanny skulle egentligen ha skickat lite fler bilder till mig på grund av att min kamera har varit urladdad idag... Men Fanny är SJUKT seg, så nu går jag och lägger mig! 
 
God natt!
| |
Upp