Manhattan beach ☀

Som rubriken säger så har jag, Fanny, pappa, titti och linnea spenderat dagen på Manhattan beach och gud vad fint område det var där! Love it! Vi låg och sola och badade även i stilla havet, haha som tur var badade jag innan jag fick reda på att det fanns delfiner precis vid strandkanten, annars hade jag aldrig hoppat i hehe! På eftermiddagen åkte vi vidare till 3rd st promenade och gick runt och kollade i butiker och köpte oss en froozen youghurt (standard)... nu ska vi snart på biopremiären Mortal Instruments, första gången jag är på premiär i USA! Hinner inte skriva speciellt mycket för snart ska vi kila iväg till bion! Här kan ni få njuta av stranden genom bilderna, pussar & kramar! 

Just chillin ! 
 
Kalifornien | |
#1 - - Emma - Pluggar till FOTOGRAF:

Åh vad härligt!!!!

#2 - - Emelie Petersson:

Åh vilka härliga bilder :-)

#3 - - ♥ Elsa ♥:

Superfina bilder! :D

#4 - - daniela:

åh vad det ser härligt ut :D och delfiner är ju inte farliga, simmade med dem för bara en vecka sen :D

Svar: haha jag vet, men ändå läskiga... :D
Jennifer Dise

#5 - - matilda:

gud vilka härliga bilder!

#6 - - Annika:

Fina bilder :)

#7 - - MARIA H:

Åh vad härligt!

#8 - - adajohansen:

Riktigt härliga bilder :)

Upp