Courses

Hej bloggen! Idag har varit en ännu en slappisdag i lägenheten, inte så konstigt kanske eftersom att jag och Fanny var uppe klockan 4 i natt och skulle välja kurser som skulle släppas då, men nejnej då har ju vi kollat fel (tror inte ens vi kolla utan bara antog att det var 4:00, dumt...) så då fick vi gå och lägga oss lite smått irriterade igen! Men nu har vi äntligen fått ihop våra scheman tror jag, har två olika scheman som jag väljer mellan! Kan inte riktigt välja, det första schemat är jag säker på att jag kan få, men det andra schemat vet jag inte än om jag kan ha, beror på om några kurser blir lediga! Ni får gärna hjälpa mig hehe...
 
 
Efter att ha haft en softisdag hemma, så bestämde vi oss för att gå ut och äta... haha skräll... men det är så himla mysigt att äta ute, vi får passa på nu innan skolan börjar för sen blir de lunchlådor året ut! Nu tänkte jag gå och göra mig lite te för börjar få ont i halsen IGEN! vad är det med mig, jag är aldrig sjukt typ och nu håller jag på att bli sjuk för andra gången bara den här månaden! 
Fina Fanny & pappsen
 
 
 
Kalifornien | |
#1 - - Mammi:

Jag tycker schema 2 😊 ingen matte?

Svar: nej det blev ingen matte, väljer nog det nästa termin! :)
Jennifer Dise

#2 - - Ella:

Ta schema 2 om du får chansen! Jätte kul med cheer!
Gud va kul du ser ut att ha, hoppas du kommer trivas på skolan och så!

Upp