3rd street promenade

Hejhejhej! Nu har det vart lite tråkiga inlägg det senaste, har inte varit så bloggsugen. Vi kom precis hem från att ha spenderat en heldag på 3rd street promenade! Som jag nämnt innan så ÄLSKAR jag den gatan, så himla mysig. Och gissa vart vi åt?... Jajemen, Barney´s såklart! Jag fick med mig en ryggsäck hem, orkar inte ta kort på den, hatar ryggsäckar, men jag måste verkligen ha en till måndagarna och onsdagarna i skolan eftersom jag har så sjukt mycket packning! Kommer bli skev om jag går med mina andra väskor… Vi gick ju självklart och köpte oss en Froozen youghurt på Youghurtland innan vi åkte hem och Fanny köpte minipankakor som ni kan se på bilden nedan, jättesöta och även goda! 

Idag har det verkligen varit huuuur varmt som helst, 93 Fahrenheit tror jag det var… det blir tydligen varmare och varmare nu och även på kvällarna är det varmt, så grymt skönt!

Just det, det har varit lite panik här borta… jag har inte nämnt det på bloggen innan, men en av våra roomies ska flytta ut på grund av lite olika anledningar, så vi har försökt att hitta en ny och nu har vi äntligen fått in en till tjej i hemmet! Jasmin heter hon och är 21 år, som Linnea! 


Barney´s supergoda sallad! 



OMA´s minipannkakor
 Youghurtland
Jasmine & någon känd youtubekille, haha har ingen aning vem han är! 




Klänning~Urban Outfitters
 
Kalifornien | |
Upp